söndag 9 december 2012

Fitnessfestivalen

Igår var vi i Göteborg över dagen för att gå på fitnessfestivalen. Grymt roligt var det, tiden sprang iväg, efter 5 timmar undrade vi vart tiden tagit vägen och 2 timmar efter det så gick parkeringen ut så då begav vi oss hemåt. Som sagt väldigt kul dock är jag några tusen kronor fattigare.
Fick köpt ett par heldämpade inneskor, för endast 350 kr, sen var de merfösäljning ifrån försäljaren sida och för 450 kr fick jag med ett par snygga träningsbyxor också. Såg idag att byxorna kostade 499:- egentligen, älskar mässor! Hittade även 3 snygga träningslinnen för endast 100:-/st. Var en del mer grejer, men en kul sak som jag velat ha länge var magnetarmbandet jag köpte. Jätte fint och har ju även en del bra egenskaper. Var mest inne på att köpa en ring men Rudolf tyckte jag gjorde bäst i att köpa ett armband då det är lättare att ha på sig hela tiden utan att det skulle råka ramla av när man sover eller liknande och det kan jag nog kanske hålla med om. Visserligen har jag min förlovningsring på mig hela tiden men det är ju en annan sak kan jag tycka. Så om ni är sugna på att läsa om magnet armband/ringar/halsband så finns deras hemsida på
Energetix Wellnes

Översätt sidan om det står på tyska, ett tips. Deras återförsäljare i Sverige går att nå på maud.sjokvist@hotmail.com
Massa fina saker som jag gärna hade köpt men budgeten sträckte sig till ett fint armband.


Det ni ser inuti mitt armband är två kopparbrickor. Så i min är det både koppar och magnet. Jag ska återkomma om jag märker någon effekt ett tag framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar