fredag 23 november 2012

Style by Tyra

Riktigt irriterad, gjorde en retur på en för stor jacka till stylebytyra.se och idag hämta jag ut jackan efter två veckor sen jag skicka tillbaka den. Och det var ju verkligen kul hur den såg ut.. Det var färg på jackan och den var helt luddig i sömmarna, visst vet att för en sån peng får man inte världens kvalite men så här såg inte den förra jackan jag fick hem ut, och att de är färg på den suger verkligen. Jag orkar dock inte göra en reklamation/retur för det är alldeles för krångligt hos dom. Kommer säkert inte ens få pengarna tillbaka för att jag fick betala frakt på jackan jag byte. Riktigt tråkigt detta!
En sak som vi diskuterat i skolan, då jag studerar till kvalificerad företagssäljare är att en unik grej man ska satsa på är reklamationer för företagen gör det verkligen krångligt och när de blev som nu även riktigt tråkigt att samarbeta med. Detta kommer vara sista gången jag beställer ifrån dom. Tråkigt men nu har ni förlorat mig som kund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar