fredag 26 oktober 2012

Effektiv dag

Dock mindre effektiv kväll nu när jag är så himla trött!
I förmiddags så begav jag mig till stallet för att fixa med mina två godingar, Helge och Kidden. Blev en promenad i solen på slingan med Ellie och Helge. Alltså coolare 3-åring än Helge går nog inte hitta. Ellie hoppade runt i gräset som en galning runt Helge och det var bara nån enstaka gång som han kollade lite förundrat på henne när hon betedde sig onaturligt(enligt honom) annars så gjorde han inte en min. Skillnad ifrån min snart 9-årige Kidden som fjompar omkring, hehe!
Sen blev det massage och sedan byte av häst till Kidden. Longera i ridhuset och sen massage där också.
Efter det så var det hem och pussas med min man innan han begav sig till Göteborg för en jobbhelg, skönt att det snart är över.
För att sedan iväg på ett pass på gymmet. Pump och spinning, och jag hade fortfarande träningsvärk sen i onsdag, jobbigt men skönt. Resulterar dock i att jag är helt slut nu.
Imorgon bitti ska jag upp tidigt på ett pump pass, kommer kännas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar